måndag 10 maj 2010

Hormonsdieten.

Åh, första dagen på dieten avklarad. Inte så pjåkig som jag trodde. Ser fram emot imorgon faktiskt^^
Längtar till sommaren, för då bär det av till alla möjliga olika ställen (dock inte till Blekinge :'( )
Jag är så uppspällt just nu, så jag vet inte vad jag ska skriva!
Jo, förresten:

- Wiktor Samuelsson, jag är så kär i dig. Jag älskar dig oerhört mycket, och är så rädd att jag en dag står där utan dig. Du är min kraft, min energi, min luft och mitt hjärta. Du ger mig orken att leva och orken att tala. Utan dig är jag tom..
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

awh tråkigt att du inte kommer förbi blekinge i sommar.. men du har fortfarande lika stor plats i mitt hjärta som förut! du är bäst <3

Mithrill sa...

Jaa.. :(
Tack för att du påminner mig <3
Du har lika stor plats i mitt hjärta som alltid! <3