måndag 24 maj 2010

Lägenhet.

Ojoj, det var ett tag sen.

Vad har hänt sen sist? Jo... 


12/5 - Var och kollade på en lägenhet den. Gjorde muntlig ansökan direkt, för den var perfekto! :)
15/5 - Tatuerade mig! Det blev en Mjölner (Tors hammare, nordisk mytologi) med mina initialer i runor bredvid! <3
17/5Hade möte på arbetsförmedlingen den. Kom överens om att om jag får lgh så behöver jag inte börja jobba förän jag kommit iordning :)) Ännu en stor anledning till att önska sig lgh.
24/5(idag) - Fick reda på att jag fick lägenheten!! Ska flytta in någon gång i veckan. - Lycka till!

Herregud vad mycket jag har att göra nu. Packapackaochåterigenpacka. Och sen? Packaupppackaupppackaupp. Och se till att inte få nattångest.
Ska fråga om jag får ha katt i lgh. Om jag får, så blir det en katt i lgh också! Inte bara ett perfekt sällskap, utan också bra för nätterna. Katten kan hjälpa mot min ångest :) Hoppas jag får ha katt.. Annars blir jag ledsen.
Och ifall jag flyttar in i veckan, så blir det antagligen grillstund i helgen, på min uteplats :)


Såhär ser lgh ungefär ut!:

 Nej. nu måste jag sova. Vi hörs!:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh det är ju jätteroligt med nya lägenheten och allt :D hoppas du får ha en katt där också, blir ju bäst isf :) ha det superbra:D Kram! <33

Mithrill sa...

Tack:D Jag fick ha katt (A)
Ha det superduperbra!!!:D Puss&Kram <333